Om Privatundervisningen - vår historie

Golden Talent, forløperen til Golden Academy og Privatundervisningen, ble startet opp i 2009 av Shafi Adan mens han ennå gikk på videregående skole. Målet var å få flest mulig elever til å bestå videregående skole gjennom å tilby leksehjelp drevet av andre studenter. Gjennom flere år hjalp man mange elever med leksehjelp i grupper på forskjellige videregående skoler i Oslo.

I starten av 2016 ble Eirik Broms involvert i prosjektet, og sommeren 2016 bestemte Shafi og Eirik seg for å gjøre bedriften landsdekkende. I 2017 kjøpte man opp deler av Privatundervisningen AS, og endret samtidig navn fra Golden Academy til det mer gjenkjennelige Privatundervisningen. I dag har Privatundervisningen hundrevis av ansatte rundt om i Norge, og Eirik som daglig leder og Shafi som styreleder er fortsatt involvert i bedriften.

Privatundervisningen ble startet med en visjon om å bidra til å få flest mulig elever til å bestå videregående skole, og den visjonen gir vi alt for å etterleve hver eneste dag. Jo flere vi kan hjelpe, jo bedre er det. Derfor er vi også opptatt av å ha så mange dyktige undervisere på laget som mulig, og dersom du tenker at du er den typen som får noe tilbake av å hjelpe andre mennesker vil vi gjerne ha deg med på laget.

Ønsker du å komme i kontakt med oss? Da kan du sende en mail til post@privatundervisningen.no, og vi vil svare deg så raskt vi kan.

Våre verdier

Hva som er viktig for oss!

Kunnskap:

  • Privatundervisningen bidrar med kunnskap som skal legge til rette for trivsel, utvikling og læring.
  • Privatundervisningen har som mål å formidle kunnskap og læring.
  • Vi ønsker å lære bort på en måte som gjør det mulig for elever å føle seg motiverte til å mestre skolen.
  • Elevens motivasjon er viktig for oss, vi tilbyr derfor tilpasset undervisning som har det som formål å øke elevens lærelyst.
  • Motivasjon blir styrket gjennom læring og kunnskap, vi har som mål å lære bort på en kreativ og effektiv måte, men undervisningen er alltid tilpasset elevens behov.
  • Vi er kreative og løsningsorienterte, og våre privatlærere er i stand til komme med gode ideer og tanker om hvordan man skal legge opp undervisningen slik at den oppfattes som god og hensiktsmessig.
  • Våre privatlærere er forståelsesfulle og de er forberedt på å samarbeide med elever og foreldre for komme frem til gode løsninger på hvordan undervisningen skal legges opp.

Profesjonalitet:

  • Målet vårt er alltid å holde avtaler, ved å møte presis, skape realistiske forventinger og samarbeide tett sammen med elever og foreldre.
  • Vi er ansvarlige for både for kunder og for våre privatlærere.
  • Våre privatlærere skal være åpne og vennlige og de skal alltid være forberedt.
  • Våre privatlærere skal også ha tilgang til ressurser for å innhente tilstrekkelig informasjon.
  • Våre privatlærere har nok og riktig kunnskap for å løse ulike type undervisningsoppdrag.

Fleksibilitet:

  • Vi anser oss og våre privatlærere som svært tilpasningsdyktige.
  • Privatundervisningen har evnen til å tilpasse seg til ulike situasjoner, undervisningsforhold, mennesker og behov.

null

Shafi Adan

Styreleder

Kontakt på LinkedIn

Eirik Broms

Eirik Broms

Daglig leder

Kontakt på LinkedIn

Tamseela Afzal

Tamseela Afzal

Administrasjonsansvarlig

Kontakt på LinkedIn

Emil U Andersen

Emil U. Andersen

HR-ansvarlig

Kontakt på LinkedIn

Lisa Hansen

Lisa Lynette Hansen

Markedsføringsmedarbeider

Kontakt på LinkedIn

Sbeen Arshad

Sbeen Arshad

Organisasjonskonsulent

Kontakt på LinkedIn

Nimo

Nimo Sofia Adan

Administrasjonsmedarbeider

Kontakt på LinkedIn

null

Mathilde Sørensen

Regnskapsmedarbeider

Kontakt på LinkedIn

null

Kristin Lien

Rekrutteringsmedarbeider

Start med et gratis kartleggingsmøte

Kjemien mellom elev og underviser er veldig viktig for et godt resultat. Derfor starter alle undervisningspakkene våre med unntak av intensivkurset med et gratis kartleggingsmøte, der man blir litt kjent og lager en plan for hvordan utbyttet av undervisningen kan bli best mulig.